Thursday, February 19, 2009

Tag dari cik jivebumz hehehe..pg2 tadi bukak blog ade org suruh jawab tag ni...layankan jela...hikhik..

Sape kekasih anda?
kekasih abadi..yg Maha Esa..=) pastu my family..and also my only one "abang", mr anas zuhair...

Macam mane die melamar anda?
ain yang lamar dia...caye??hikhik..takla...lupe la cam mane dia lamar...biase2 je..

Ape perkare paling BODO penah d lakukan kat korg?
erk??takde kot...

korang still KAPEL ke?
akan disatukan dan berbahagia selamanya...aminnnn...insyaallah..

sila TEMPEK gambar BF/GF korang..
actually my fiance..

ni mase dia kecik2...cumel sgt kan..


eh nape masam je tu...ni lah dia..abang yang ensem..kacak..macho..comel..cute..baik hati..ensem lagi.. ( abang,pasni blanje kite makan pizza taw.. =p )

senaraikan 10 perkara yang korang SUKA pasal si dia..
1) dia sayang sgt kt ain..
2) sanggup buat apa je untuk ain..
3) sabar..

4) setia..

5) layan je perangai n mood ain..

6) dia sanggup berubah n belajar banyak perkara untuk kebaikan kami bersama..
7) kelakar..
8) tak pernah marah

9) mata kecik..(hehe jangan marah abg..)

10) romantik...(yeke??harap2 la...hihi)
ala 10 je ke...nk tambah lg...pastu dia tak hipokrit,terima ain seadanya..dah la..kang kembang plak mr anas..

ape korang nak cakap bile BF/GF korang nak BUANG korang dari life dia?
taknak kite sudah..kite cari je org lain..wekkk!!! hahahahaha...

3 comments:

JIVEBUMZ said...

wah tomei nye si anas masa kecik2..hehe

neway semoga berbahagia selalu yer..

nenekrock said...

kiuttnya bf awk ms tecit2
mesti ank awk tomaeii nanti wwooops =)

putera said...

wah..bahagianya hidup...amen..