Tuesday, February 3, 2009

mimpi yang......???

ape maksud mimpi ni ye..malam td aku mimpi ade ular kejar aku..aku dah la mmg paling geli n takut dgn haiwan tersebut..ular tu dok ikut je..aku punye la takut..yg ade time tu just makngah..kakak kpd my father..aku pn ckp la.. makngah2...buang ular tu..makngah pn campak ular tu jauh2..tp tak bunuh..pastu ular tu datang balik ikut aku..tp tak patuk plak..pelik..laju je dia ikut aku..aku dah jerit2..tetibe dtg lg sekor ular..nk ikut aku gak..pastu terus terjaga...ape ye tafsir mimpi tu...errrmmmm...just wondering...thinking...

4 comments:

JIVEBUMZ said...

nak kawen latuu.. xlama dah insyaallah..hihi

honeysour's blog said...

huhu..kak nana pon penah mimpi kna kejar ular....
tapi dia tak patuk...

dah la geli jugak ngan binatang tu....

dah lari jauh2 pun dia keja jugak...

siap lentok2 lagi jalan atas jalan tar kejar kak nana...

baru2 ni jugak mimpi nye...

NurulAin_butterfly said...

haha..yeke...tapi nape ade 2 ye...huahuahua...

zeal_tech said...

tafsiran drpd bdk yg x brapa nk matang lg.....

bek2 le....
akan datang, idup kak ain akan pening seketika,
kerana perlu memilih antara 2...
huhuhu....

mesti ada org len tgh syok kat kak ain nie....

p/s:jgn pcaya sgt...=P