Sunday, February 1, 2009

demam...

isk isk...a day to 23years old...dah beco rupenye aku yerk..dah tua pn..huhuhu...tp badan plak tak brape sihat..jumaat aritu pn cuti..tak sedap badan..semalam dah panas pn badan..demam ape tah la..demam windu kot..hikhik..tp windu kt sape erk?? hari hi alhamdulillah im getting better..tak panas badan dah..just selsema n batuk cket..

demam2 pn semalam smpat gak merayau..hehe..sowang2 lak tu..cari ape tah..sebab bosan lak dok umah je..nnt nk tido je plak..lagi la rase tak sihat kn..so baik kua jalan2 jap..muke pn tak macam org demam kan..




actually nk buat suprise kt someone..tp tak menjadi lak..haha..datang2 je beliau ada hal penting lak..takpe la...dah takde rezeki kan...

6 comments:

JIVEBUMZ said...

alolo siannye demam lak dak ain nie.. xpe xpe kuatkan semangat n makan ubat eh..

honeysour's blog said...

lenkali kalau boring ajak kak nana kuar la..hiks=p

محمد حفيظي بن حاج عبد الرحمن said...

assalamualaikum ain..
ko de blog rupenye..idak kabo kat aku pun..hehe.
anyway nice blog..aku nak mintak izin nak link kan blog ko ni kat blog aku..bleh????kalo idak boleh pun aku peduli hape,aku nak linkkan gak..hahaha
sebelum aku hilang ingatan seketika,aku nak ngucapkan sanah helwah ya ukhti..moga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,dicepatkan kawen(aku dh kemaruk nak mkn nasi minyak ni..haha),diberkati hidup ko tu..insyaAllah.

zeal said...

huhu .. happy birthday :)

Hayati said...

ainn..wah2 dah ade blog yek, nice la blog niee...happy besday to ain, moga dipanjangkan umur n di murahkan rezeki..amin

NurulAin_butterfly said...

hehehe...tenkiu cemua...