Wednesday, February 4, 2009

ainbutterfly.blogspot...ucapan dari hatiku...

blog ini luahan dari hati aku..just like a diary..kadang2 kite perlukan teman untuk bercakap,bercerita..tapi tak semua boleh rasa dan faham ape yg cube kite maksudkan..for me aku lebih senang n selesa bercerita pada org yg boleh memahami diri aku..aku sedar aku tak sempurna..banyak sangat kelemahan..kekurangan..aku selalu perlukan nasihat,semangat dari org yg aku sayang..life is complicated..tapi hidup ini indah jika kita ikhlas buat ape yg kita nak, kite rasa sayang kt semua orang n semua yang kita ada..tapi...susah untuk kita jumpe kan..keikhlasan itu ibarat semut hitam dicelah batu..susah untuk dilihat..rahsia dalam hati..penipuan,pembohongan,kebencian bersepah disana sini..tak boleh dinafikan lagi..aku pn kadang2 terfikir...dah takde orang baik ke dalam dunia ni??ermm..bukan takde...ade..tp peratus tu semakin berkurang..kenapa ye??tepuk dada tanye selera..no..salah tu..tepuk dada tanye iman..tu baru betul..

aku seorang yg tak boleh pendam or simpan ape yg aku rasa..aku selalu akan menzahirkan perasaan aku..itulah nurul ain..bila aku sedih aku nangis je..bila gembira aku senyum n ketawa..tp yg ni agak negatif..sbb bila aku marah pn aku akan tunjuk marah tu..tp marah aku tak penah lama..im not a hot temper..aku cume menzahirkan perasaan aku..so untuk hamba Allah yg selalu jd tempat aku zahirkan semua ni..harap maaf n harap faham la ye..aku cuma ingin berkongsi perasaan..lagipun mmg lumrah seorang wanita diciptakan begitu..in 1day wanita ni ada 10000 perkataan untuk diceritakan..itu perumpamaannye saje..


beberapa minggu ni banyak sgt yg aku pendam dlm ni..kadang tu smpai susah utk diluahkan..caranya,aku tulis dalam my diary and also here..sbb byk sgt yg jadi dalam hidup aku beberapa hari dan minggu ni..mmg ramai yg tak tau..aku hanya mampu berdoa..berdoa..berdoa..aku tau DIA sentiasa ada utk aku..DIA maha mendengar..aku menunggu...pengakhiran kisah ini.......

No comments: