Saturday, September 26, 2009

sadness and happiness ~

ain sangat sedih sebab sorang lagi adik ain dah balik kedah tadi..semalam yang lelaki sorang tu dah balik..esok lagi 3orang nak balik..ain pn balik jenjarom...sedih la..ain nangis tadi..mak mesti lagi sunyi anak2 semua takde..tinggal 2orang yg kecik tu jela..ntah knapa kali ni emosional sungguh la..aduii...tahannn...tahaaaaaannnnnnn...tamo nangesssss ye ain....
gambar2 raya tahun ni dengan family ain..tak dapat ain gambarkan betapa ain sayang sangat kat family ain..mereka adalah segala galanya bagi ain..



ni plak family mertua..masa hari raya ke3..baju recycle sebab tema kaler same je..hikhik..


raya ke4 adalah birthday mr anas..ain nak wat suprise tp tak menjadi plak..kelam kabut raya ni..biaselah 1st time raya dengan suami..b4 ni bile dengar org lain yg dah kawen ade masalah nak blk kg mane ain salu fikir ape la tu pn jadi masalah..gilir2 jela..bile kena kt diri sndiri baru la rase cam mane peningnye..berbalik kt cite birthday mr anas tu okie..ain tunggu la dari ptg tu nak suh dia tido sebab nak cari kek n nak balut hadiah..skali mr anas tak tido2..last2 ain yg tertido..kul12 tu ain wish n baru balut hadiah..hahha..rabu tu baru cari kek n buka hadiah..





dan kami dengan kegilaan kamera...








16 comments:

hans said...

selamat ari raya
maaf zahir batin
duit raya aku mana?
haha

S u H a I d A said...

anda sangat kiut ain!!hehe

JIVEBUMZ said...

selamat hari raye utk ain & anas.. wah cerianye korang ek.. tak pe dah jadi laki bini bleh kis kis gitu..hihi

meh la datang beraye kat umah :)

@reLoG said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri =)
BestY..so sweet n romantik la ble da jd suami isteri..

Semoga bahagia hingga ke akhir hayat ye ain.. ^_^

Wanie-san said...

Selamat Hari Raya Ain..
sgt2 romantic!Cun+chantek!

::ainbutterfly~ said...

hans..duit raye da abes..

suhaida..kiutkah saye?tidakla..

jivebumz..haa..mmg ain nak g raye umah k.ila pn nnt..


@reLoG..selamat hari raye juga..tenkiu so much..

wanie san..selamat hari raye wanie..=)

::ainbutterfly~ said...
This comment has been removed by the author.
mAr@ZiEy said...

besh yer..gmbr family yg 1st ti..ikut ketinggian lg..heheh..

lemonade said...

bestnya 1st tyme smbut raye dgn husband sndiri.. hik3 nk brangan jap la. ~lalalala

::ainbutterfly~ said...

mmg best 1st time raya dgn suami..sayu pn ade sbb tak percaya da tawen... =)

DakLengai said...

ain comei...hik3..

♥ Cik Ca said...

so shweeetttttttttttttt.....
hope happy ever after.....
u r so cute la dear....

Anonymous said...

romantiknya

::ainbutterfly~ said...

doakan kami bahagia.. =)

sue said...

bez la

i.b.t.i.s.a.m~ said...

sweet nye kamu~~