Tuesday, June 30, 2009

rase down sgt2 tadi...

ya Allah..kuatkan hatiku untuk menempuh ujian2Mu..hari ni aku rase down..hilang semangat..aku tau mmg sebelum dapat kesenangan n kebahagiaan aku kene lalui ujian dulu..hari ni aku rase nak resign je terus..ya Allah..aku tak tau nak buat keputusan..aku betul2 sedih..thanks mr anas sbb bagi semangat tadi..
korang..tadi ain dapat gaji..nak tau brape?RM720..sedih la..kenape harus dipotong basic..dah mmg bulan lepas tak ramai customer..ain boleh buat ape..dah cari mmg takde dah..dah la nak pakai banyak duit ni..banyak bende lagi nak kene beli..takkan ain nak harap duit mr anas je semua..tak patut la camtu..simpanan ain pn dah tinggal sikit..epf takde plak tu..
ya Allah maafkan aku sebab tak redha dgn ujian ni..terima kasih tuhan..aku patut beryukur dgn rezeki ni..aku tak patut mengeluh kan..maafkan aku.............

5 comments:

Wanie-san said...

sbr ain..wpon sy xknl ain..tp dri pe yg ain cite b4 ni sy dpt rase serba sedkt pe ain rase..hope ain byk2 b'sbr..Tuhan maha adil..die sentiasa menolong hamba2nya...

kimomoto kozaima said...

sabar2, dah kawin nnti insyaallah rezeki melimpah luah hehehe..

nk buat bende baik mmg byk ujian...sabar2 k...

honeysour's blog said...

harap bersabar banyak2 ain...
mgkin ade hikmahnye...

::ainbutterfly~ said...

thanks wanie,kimo and honeysour..

fazemy said...

Ain sabarlah..walau byk kecik gaji kita itu rezeki dari Allah. Klw Ain rasa gaji Ain kecik cuba Ain perhatikan mereka2 yg gaji RM500 sbg cleaner..nak kena sara anak bini lg..blh je diorg hidup. Yang penting camne kita arrangekan duit tu. Bahagikan betul2. Klw gaji byk byk plak yg nk di beli.

Mgkin Ain rasa down sbb duit byk nk pakai unt kawin. jgn risau coz benda baik insyaAllah rezeki akn dtg. Percayalah. lgpun Ain perempuan..toksah pikir sgt..nntikan dpt duit hntran.

Pesan akak(akak ke ni)..nnti nk wat mjlis kawin buatlah semampu kita..bkn unt menunjuk...sbb erti kebahagian sbnr adlh selepas kawin bkn pada mjlis perkahwinan yg gah.

Salam perkenalan.