Thursday, March 31, 2011

need rest.


assalamualaikum..ok,hari ni aku cuti..actually dah siap2 nak pegi keje pg tadi tapi tiba2 pening, loya rasa nak muntah..last2 hubby pn cakap rest jela kt umah..tido cukup2..aku bkn ape, just penat sebenarnye..kelmarin ade trip utk anak2 kt sekolah tu ke taman warisan putrajaya..semalam plak takde cuti..so mmg serius penat ya rabbi..tambah2 dgn pewut aku yg semakin membesar dan badan kian mengembang..haha~

my baby dlm ni pn dah almost 31weeks..kejap je kan..masa berlalu..aktifnya bukan main lg dalam ni tak usah nak cakap..ngilu2 perut mama tau sayang..baby tak reti dok diam..tapi i likeeee..thats mean my baby sihat dlm ni..tak sabar mama nk tgk n pegang baby..

cite pasal trip ke taman warisan..dekat2 9am bas bertolak dr sekolah..biase la nak handle aktiviti mcm ni sure kelam kabut..bkn handle org besar..budak kecik 4 5 6years..ramai plak tu..more than 1hundred..pegi 2 bus..masa dlm bas aku pn siap2 ckp kt my baby.."be a good baby ok sayang..kita nak jalan ni..papa takde..baby takleh nakal2,jgn susahkan mama ye.." dalam hati pn aku doa moga Allah bagi kekuatan utk handle all the activities..

in about 40minutes dah smpai sane..kami kena jalan jauh ke dalam..yela nak melawat kebun, pokok2 dalam tu..kena naik turun bukit, naik turun tangga..kawan2 asyik tanya aku ok ke tak..i dont know how tp aku macam dpt extra energy..syukur sgt alhamdulillah..aku siap blh pimpin budak2, bwkkan barang2 dorang lagi..mmg supermama isn't it? =) mmg aku tak rasa letih..aku tgk budak2 tu pn really enjoy their journey..sampai basah baju berpeluh2..dlm bas on the way back ramai yg tertido..penat sgt dorg..

balik umah ptg tu baru la aku rasa letih sgt2..malam plak kaki cramp teruk gak..badan lenguh2..smpai takleh tido..esoknye igt nak mc tapi kuatkan diri gak utk kerja..semalam aku makan cket sgt..lunch skali dgn breakfast..sebab terlalu letih selera jadi kurang..tghari kawan2 makan aku tido..malam tadi pn badan still sakit2..pas hubby urut2, sapu minyak br ok cket rasenye..love u papa..baby pn tak byk gerak mlm tadi..asyik keraskan badan dia je..baby pn penat jgk mcm mama kot..

hari ni cuti tido jela keje aku..ptg makan kt kedai pn muntah balik..tekanan darah rendah plak tu..harap2 next check up tekanan darah aku ok..aku kena sihat so that my baby pn sihat gak..
cukup la..sambung di lain masa..insyaAllah maybe pasni aku akan rajin update blog balik..dah bersawang pn blog ni..semakin dilupakan oleh tuannya..daaaa~

4 comments:

Anonymous said...

Je ne suis pas le propriétaire du site ou des droits d'auteur, mais il est très clair pour moi que ce site viole les droits d'auteur de nombreuses. Y at-il une manière que je peux le signaler en vertu du DMCA? Merci!.

Anonymous said...

An interesting discussion is definitely worth comment. I do believe
that you need to write more on this topic, it may not be a taboo matter but typically
folks don't speak about these subjects. To the next! All the best!!

Also visit my web site - レイバンサングラス

Anonymous said...

Hi there, just became alert to your blog through Google, and found that
it is truly informative. I'm gonna watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this in future.
Many people will be benefited from your writing. Cheers!


Here is my blog post - 激安オークリー

Anonymous said...

I want to to thank you for this excellent read!! I absolutely loved
every bit of it. I have got you saved as a favorite to look at new things you post…

Also visit my site: オークリー ゴーグル レディース